• 05-09-2020, 23:24:18
    #1
    Merhabalar arkadaşlar,İnternetimde oluşan kopmalar için ISS benden modem arayüzüne erişim yaparak profil ayarlarından 17a Vdsl seçeneğini seçmemi istedi fakat zyxel modemde heryere girdim böyle bir ayar bulamadım. Konu hakkında bilgisi olan var mı ?
  • 05-09-2020, 23:44:02
    #2
    Zyxel müşteri hizmetlerini arayınca yardımcı oluyorlar
  • 06-09-2020, 16:03:13
    #3
    Sorun çözülmüştür arkadaşlar.
    Aynı sorunu yaşayan kişilerinde faydalanması adına çözümü kendi blog sitemde detaylıca anlattım. Buraya tıklayarak çözüme ulaşabilirsiniz.