• 25-06-2008, 06:25:03
    #10
    Ee google 'da garajda kurulmadı mı ben mi yalnış hatırlıyorum
  • 25-06-2008, 08:42:13
    #11
    ST-Ergin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ee google 'da garajda kurulmadı mı ben mi yalnış hatırlıyorum
    O youtube degil miydi yaw
  • 25-06-2008, 10:40:57
    #12
    Google üniversitede kurulmuştur. 2 arkadaş yurtta kurmuş bir süre sonra Oracle'in başkanından randevu alınıp onunla görüşülmüş para istenmiştir. Oracle başkanı "Google Inc." adına 30 milyon dolar çek kesmiş. Ancak bu iki arkadaş tam 6 ay sonra bu isimde şirket kurup paralarını almışlardır. Google'ın altyapısını beğenen Yahoo'nun desteği ile bir süre Yahoo arama motorunda bu teknoloji kullanılmıştır. Bir süre sonra Google tamamen bağımsız olarak bu işi yapmaya karar vermiş, özellikle türkçe dahil tüm dillerde hizmet verme başarısı ile bugünlerde pekte gerçekçi sonuçlar getirmese de arama motorlarının en çok kullanılanı olmuştur. Bugün Google neredeyse tüm gelirini Adwords üzerinden sağlamaktadır.
  • 25-06-2008, 10:50:05
    #13
    Bundan sonra site yaparken evimin garajında yapıcam sitelerimi.Çok tutuyo o zaman.Tek sorun var.Ne evim var ne garajım
  • 25-06-2008, 11:17:47
    #14
    bende bekliyorum google bigün benide alsın
  • 02-07-2008, 02:05:23
    #15
    2004 te bi tane hesap almıştı kullanamamıştım vay be şimdi sitelerimin çou blogger
  • 03-07-2008, 16:16:43
    #16
    Üyeliği durduruldu
    EEe bu hikayede garaj yok Her hikayede olur sanıyordum