• 07-04-2008, 11:25:21
    #1
    Arkadaşlar Fisheye adlı güzel bir menü . Herkesin Vista tarzı diye bildiği bir menü . Çok uğraştım bunu blogspot'a eklemek için ama nasip olmadı . Hata veriyor sürekli javascriptler çalışmıyor ya da ben çalıştıramadım bilmiyorum işte

    Belki işinize yarar diye html kodları vereyim dedim . Bunlar gayet düzgün çalışıyor . Blogger 'a ekleyecek bir babayiğit varsa biz de faydalanırız .

    <script type="text/javascript" src="http://allfootballvideos.googlepages.com/jquery.js"></script>
    <script type="text/javascript" src="http://allfootballvideos.googlepages.com/interface.js"></script>
    
    <!--[if lt IE 7]>
    <style type="text/css">
    div, img { behavior: url(iepngfix.htc) }
    </style>
    <![endif]-->
    
    <link href="http://allfootballvideos.googlepages.com/style.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
    </head>
    <body>
    <div class="dock" id="dock">
    <div class="dock-container">
    <a class="dock-item" href="http://programturk.blogspot.com/search/label/araclar"><img src="http://allfootballvideos.googlepages.com/Aralar.png" alt="araclar" /><span>Araçlar</span></a> 
    <a class="dock-item" href="http://programturk.blogspot.com/search/label/grafik"><img src="http://allfootballvideos.googlepages.com/grafik.png" alt="grafik" /><span>Grafik</span></a> 
    <a class="dock-item" href="http://programturk.blogspot.com/search/label/guvenlik"><img src="http://allfootballvideos.googlepages.com/Gvenlik.png" alt="guvenlik" /><span>Güvenlik</span></a> 
    <a class="dock-item" href="http://programturk.blogspot.com/search/label/masaustu"><img src="http://allfootballvideos.googlepages.com/Masast.png" alt="masaustu" /><span>Masaüstü</span></a> 
    <a class="dock-item" href="http://programturk.blogspot.com/search/label/internet"><img src="http://allfootballvideos.googlepages.com/nternet.png" alt="internet" /><span>İnternet</span></a> 
    <a class="dock-item" href="http://programturk.blogspot.com/search/label/oyun"><img src="http://allfootballvideos.googlepages.com/oyun.png" alt="oyun" /><span>Oyun</span></a> 
    <a class="dock-item" href="http://programturk.blogspot.com/search/label/web-araclari"><img src="http://allfootballvideos.googlepages.com/webmater.png" alt="web" /><span>Web Araçları</span></a> 
    <a class="dock-item" href="http://programturk.blogspot.com/search/label/ses-video"><img src="http://allfootballvideos.googlepages.com/Ses-Video.png" alt="ses" /><span>Ses-Video</span></a>
    <a class="dock-item" href="http://programturk.blogspot.com/search/label/cep-mobil"><img src="http://allfootballvideos.googlepages.com/cep-mobile.png" alt="cep" /><span>Cep-Mobile</span></a> 
    </div>
    </div>
    <script type="text/javascript">
    
    $(document).ready(
    function()
    {
    $('#dock').Fisheye(
    {
    maxWidth: 50,
    items: 'a',
    itemsText: 'span',
    container: '.dock-container',
    itemWidth: 40,
    proximity: 90,
    halign : 'center'
    }
    )
    }
    );
    
    </script>
    Önizleme : http://allfootballvideos.googlepages...isheyemenu.htm
  • 14-04-2008, 00:39:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    valla benımde cok işime yarar varmı öyle biri
  • 16-04-2008, 00:12:37
    #3
    Valla ben bi türlü beceremedim bozuyor siteyi ama mutlaka yapacak olan biri çıkar beklemekte fayda var
  • 24-04-2008, 00:27:05
    #4
    teşekkürler bu şey süper...))
  • 24-04-2008, 00:33:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    repini verdim güzel menü saol
  • 24-04-2008, 17:28:37
    #6
    Eges adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    repini verdim güzel menü saol
    Teşekkürler blogspot a koyamadık bir türlü smf için deneyecem hafta sonu uydurursam yayınlarım burda da
  • 07-05-2008, 12:50:10
    #7
    Bu kodları bulmak için 2 saatir arıyorum
  • 07-05-2008, 16:47:24
    #8
    Üyeliği durduruldu
    fisheye menü nasıl bişi
    önizleme koysanız
  • 07-05-2008, 19:07:50
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    js dosyalarını da koyarsan iyi olur diye düşünüyorum...