Netin Kurdu - Forum - Forum Yemini
Arkadaşlar bu adreste ben şöyle bişey yaptım. Yemin ettirdim. Artık hiç spam mesajlar gelmiyor. Biliyorum etik değil ama spamcıların yaptğıda etik değil.
En sevdikleri şey üzerine yemin ettirdim. Sizede tavsiye ederim.
Spamcılardan Kurtulun
10
●1.116
- 01-04-2008, 15:52:57
- 01-04-2008, 15:54:41Sence Kaç Kişi Okur Orayı ? Normal Üyeler Belki Ama Spamcılar Hiç Tınlamaz Bence
- 01-04-2008, 15:59:46Vallaha ben şu an çok memnunum. Eğer biri burdan görüpte gıcıklığına spam yapmak isterse o ayrı.
- 01-04-2008, 18:09:421) Reklam yapmak istesem yeni web siteleri bölümündede yapılabiliyor.
2) Spam öyle bi yere geldi ki başka çarem kalmadı, vede başarılı oldu. - 20-04-2008, 17:09:54Üyeliği durduruldu