• 22-12-2008, 00:32:36
    #1
    beyler elimde böyle bir domain var sizce ne yapayım :d
    valla forum kurdum ama biliyorum gitmez çöp site olur blogmu kursam ne yapsam acaba fikirlerinizi bekliyorum
  • 22-12-2008, 01:38:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    frm domaine blog kurarsan google da işin zorlaşır direk bir db bul forum kur daha sonra at db yi indexlet
  • 29-12-2008, 18:03:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hiç birşer yapma bırak domaini
  • 29-12-2008, 18:24:50
    #4
    o kadar forum var ki tutması biraz zor gibi duruyor