• 29-03-2022, 06:31:16
    #37
    Annesi ölene öksüz, babası ölene yetim demişler fakat kardeşi ölene söyleyecek bir söz bulamamışlar.

    Allah rahmet eylesin hocam.
  • 29-03-2022, 09:08:12
    #38
    ALLAH rahmet eylesin mekani cennet olsun insallah..
    gercekten üzüldüm.. basiniz sag olsun..
  • 29-03-2022, 09:11:03
    #39
    Allah rahmet eylesin hocam. Büyük geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum. 🙏
  • 29-03-2022, 09:12:46
    #40
    Mekanı cennet olsun hocam. Allah rahmet eylesin. Başınız sağolsun
  • 29-03-2022, 09:56:11
    #41
    Pixxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak, bebe, yani evlat... doğuyor hastanede, veriyorlar eline.
    Diyorlarki "Bunu Yaşat".
    Tek dert bu.
    O yaşayacakki sen babayım diyeceksin kendine.
    Yoksa ne anlamı kalırki adamlığın? Onu koruyup kollayamıyorsan hani nerede senin adamlığın? (Beni Çok Sev filminden replik)

    Kardeşte böyle birşey işte. Doğuyor, seni yanına götürüyorlar. Diyorlarki; kardeşini sev, koru, kolla.
    Senden önce göçüp gidince kalmıyor abiliğin bir anlamı. İçin yanıyor. Herşey bitiyor. Yaşama sevincin kalmıyor.
    Benden çok anneme ve bana o abilik yaptı. Öyle güçlü bir kızdı ki sevgili kardeşim.
    Huzur içinde uyu abisi. Rabbim seni cennetine kabul etsin inşallah mühür gözlümüz.

    Başsağlığı mesajlarınız için teşekkürler arkadaşlar. Amin. Allah sizlerden razı olsun.
    Öncelikle Allah Rahmet Eylesin Mekanı Cennet Olsun inşallah
    Bahsettiğin gibi her şey bitiyor , yaşama sevinci kalmıyor. Bende 2 sene önce kardeşimi kaybettim trafik kazasında en çokta genç yaşta olması daha hayata yeni başlaması çok fazla koyuyor insana anlatılamaz bir duygu . Hep kalbinin ,göğsünün oralarda yani yüreğinde hep bir yumru var sanki ne gidiyor ne geçiyor çok büyük bir yara gibi.....
    Tekrardan başınız sağolsun..
  • 29-03-2022, 10:00:19
    #42
    Her zaman derim kardeş candır.
    Gerisi heyecandır.

    Nur içinde yatsın mekanı cennet olsun.
  • 29-03-2022, 10:14:03
    #43
    Benimde boğazım düğümlendi, Allah rahmet eylesin. Allah yardımcınız olsun.
  • 29-03-2022, 10:17:58
    #44
    Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun hocam
  • 29-03-2022, 10:21:02
    #45
    Kurumsal Üye
    Başınız sağolsun ben yaşadım sende ölüyorsun hocam . Evet yaşıyorsun ama sadece nefes alıp veriyorsun bir yanın hep eksik noksan ve yok.