Bak, bebe, yani evlat... doğuyor hastanede, veriyorlar eline.
Diyorlarki "Bunu Yaşat".
Tek dert bu.
O yaşayacakki sen babayım diyeceksin kendine.
Yoksa ne anlamı kalırki adamlığın? Onu koruyup kollayamıyorsan hani nerede senin adamlığın? (Beni Çok Sev filminden replik)
Kardeşte böyle birşey işte. Doğuyor, seni yanına götürüyorlar. Diyorlarki; kardeşini sev, koru, kolla.
Senden önce göçüp gidince kalmıyor abiliğin bir anlamı. İçin yanıyor. Herşey bitiyor. Yaşama sevincin kalmıyor.
Benden çok anneme ve bana o abilik yaptı. Öyle güçlü bir kızdı ki sevgili kardeşim.
Huzur içinde uyu abisi. Rabbim seni cennetine kabul etsin inşallah mühür gözlümüz.
Başsağlığı mesajlarınız için teşekkürler arkadaşlar. Amin. Allah sizlerden razı olsun.
Öncelikle
Allah Rahmet Eylesin Mekanı Cennet Olsun inşallah
Bahsettiğin gibi her şey bitiyor , yaşama sevinci kalmıyor. Bende 2 sene önce kardeşimi kaybettim trafik kazasında en çokta genç yaşta olması daha hayata yeni başlaması çok fazla koyuyor insana anlatılamaz bir duygu . Hep kalbinin ,göğsünün oralarda yani yüreğinde hep bir yumru var sanki ne gidiyor ne geçiyor çok büyük bir yara gibi.....
Tekrardan b
aşınız sağolsun..