• 28-03-2022, 15:11:33
    #1
    Bak, bebe, yani evlat... doğuyor hastanede, veriyorlar eline.
    Diyorlarki "Bunu Yaşat".
    Tek dert bu.
    O yaşayacakki sen babayım diyeceksin kendine.
    Yoksa ne anlamı kalırki adamlığın? Onu koruyup kollayamıyorsan hani nerede senin adamlığın? (Beni Çok Sev filminden replik)

    Kardeşte böyle birşey işte. Doğuyor, seni yanına götürüyorlar. Diyorlarki; kardeşini sev, koru, kolla.
    Senden önce göçüp gidince kalmıyor abiliğin bir anlamı. İçin yanıyor. Herşey bitiyor. Yaşama sevincin kalmıyor.
    Benden çok anneme ve bana o abilik yaptı. Öyle güçlü bir kızdı ki sevgili kardeşim.
    Huzur içinde uyu abisi. Rabbim seni cennetine kabul etsin inşallah mühür gözlümüz.

    Başsağlığı mesajlarınız için teşekkürler arkadaşlar. Amin. Allah sizlerden razı olsun.
  • 28-03-2022, 15:13:00
    #2
    Allah Rahmet Eylesin Mekanı Cennet Olsun hocam
  • 28-03-2022, 15:13:07
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Başınız sağolsun hocam.. huzur içinde uyusun.
  • 28-03-2022, 15:13:30
    #4
    allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun vefat nedeni nedir hocam başınız sağolsun
  • 28-03-2022, 15:13:47
    #5
    Kişisel Rütbe
    Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. başınız sağolsun hocam benimde 2 kardeşim birde büyüğüm var valla kendimi hayal ettim dayanamazdım. Allah yardımcınız olsun
  • 28-03-2022, 15:13:57
    #6
    Düşünülmek istenmeyen şeyler vardır. Başınız sağolsun.
  • 28-03-2022, 15:14:04
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah Rahmet Eylesin Mekanı Cennet Olsun.
  • 28-03-2022, 15:14:25
    #8
    Boğazım düğümlendi, allah rahmet eylesin.
  • 28-03-2022, 15:14:28
    #9
    Allah rahmet eylesin, mekânı cennet olsun inşallah hocam.