Bak, bebe, yani evlat... doğuyor hastanede, veriyorlar eline.
Diyorlarki "Bunu Yaşat".
Tek dert bu.
O yaşayacakki sen babayım diyeceksin kendine.
Yoksa ne anlamı kalırki adamlığın? Onu koruyup kollayamıyorsan hani nerede senin adamlığın? (Beni Çok Sev filminden replik)

Kardeşte böyle birşey işte. Doğuyor, seni yanına götürüyorlar. Diyorlarki; kardeşini sev, koru, kolla.
Senden önce göçüp gidince kalmıyor abiliğin bir anlamı. İçin yanıyor. Herşey bitiyor. Yaşama sevincin kalmıyor.
Benden çok anneme ve bana o abilik yaptı. Öyle güçlü bir kızdı ki sevgili kardeşim.
Huzur içinde uyu abisi. Rabbim seni cennetine kabul etsin inşallah mühür gözlümüz.

Başsağlığı mesajlarınız için teşekkürler arkadaşlar. Amin. Allah sizlerden razı olsun.