Babamı kaybettim
186
●2.464
- 01-12-2021, 11:58:58Böbrek hastası olduğu için türkiyeye ilk gelen sinovac aşılardan olmuştu. Sonra da böbrek nakli durumları olduğu için 3.dozu olamadı eğer corona olmasaydı 2 hafta sonra olacaktı. ( Aşı gerçekten çok önemli arkadaşlar şaka değil )LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun hocam sizin de başınız sağ olsun dediğiniz gibi oldu anında hissediyor insan.SAYSOCIAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Darkanonims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGokotas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSizlerin de başı sağ olsun Allah vefat eden tüm yakınlarımızı cennetine alsınibraozil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 01-12-2021, 12:08:29Her durumda bana yazabilirsin kardeşim.zoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle