Babamı kaybettim
186
●2.464
- 01-12-2021, 11:50:00Kardeşim yattığı yer incitmesin. Bende babamı 52 yaşında kaybettim. Yaşını aşağı yukarı tahmin edebiliyorum. Mücadele dolu bir hayat seni bekliyor. Çok hızlı bir şekilde bu zamana kadar büyümediğin hızda büyüyeceksin. Hem de tam 1 günde o da bugün. Allah'ın rahmeti babanın, sabrı ve gücüde senin üzerine olsun.
- 01-12-2021, 11:50:46Başınız sağolsun, gözlerim doldu. Biz de şuan ailecek korona geçiriyoruz. Umarım hiçbir sevdiğime bir şey olmazzoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle