Kardeşim yattığı yer incitmesin. Bende babamı 52 yaşında kaybettim. Yaşını aşağı yukarı tahmin edebiliyorum. Mücadele dolu bir hayat seni bekliyor. Çok hızlı bir şekilde bu zamana kadar büyümediğin hızda büyüyeceksin. Hem de tam 1 günde o da bugün. Allah'ın rahmeti babanın, sabrı ve gücüde senin üzerine olsun.