• 18-01-2021, 16:38:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Keşke buraya çok kazanıp herkese teker teker teşekkür edip aynı zamanda sevinç gözyaşları döken biri olarak yazı yazsaydım ama hayaller hep insanı batağa iter. Sektörü bırakıyorum. R10'a belki ara sıra girerim ama artık teknoloji elektrik elektronik resmen bu alanlarda soğudum. Aslında yapmak istemezdim ama artık bir çare gelmiyor elimden. O kadar insan tanıdım iş yaptım goygoy yaptım sorun çözdüm sorun oldum tatlı güzel günlerdi. Ama artık askerlik mi okul mu bir seçim yapıp o yolda yeni bir meslek ile ilerleme gerekiyor. Yaşıtlarım az çok anlıyordur. Her neyse, herkese iyi günler. Kendinize dikkat edin. ✌️
  • 18-01-2021, 16:39:55
    #2
    Hakkında hayırlısı, ancak pisman olacagin secimler yapmamaya özen göster.
  • 18-01-2021, 16:40:18
    #3
    Yönetici onayı bekliyor
    Üzüldüm Be Allaha Emanetsin Kardeşim.. İnşALLAH Mesleki Hayatında Hep Bir Numara Olursun
  • 18-01-2021, 16:43:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Allah'a emanet olun
  • 18-01-2021, 16:43:40
    #5
    Allah'a emanet ol kardeşim
  • 18-01-2021, 16:44:38
    #6
    Allah'a emanet olun hocam umarım tekrar dönersiniz. Daha başarılı olursunuz.
  • 18-01-2021, 16:47:25
    #7
    Işık ve Sevgiyle......
  • 18-01-2021, 16:55:59
    #8
    Allah'a emanet hocam umarım hakkınızda hayırlısı olur... Gitmeden önce söyleyeyim hakkım helal olsun zamanında sitemizi hacklemiştiniz 🙃
  • 18-01-2021, 16:57:30
    #9
    Kendine dikkat et dostum hayatında başarılar.