Dedemi Kaybettik.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dedemi Kaybettik..
56
●
869
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Aramızdan Ayrılanlar
Dedemi Kaybettik..
1
2
3
4
5
6
Son
07-09-2020, 08:29:03
#1
kaolin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Koca gece içimde bir sıkıntı vardı hep hayır olsun dedim sabah saat 08:13 itibari ile dedemin vefat haberini aldim. Tüm ölenlerimizin mekanı cennet olsun. Ayrılıklar çok zor..
07-09-2020, 08:30:18
#2
neto
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah
07-09-2020, 08:31:00
#3
Vindicta
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Allah rahmet eylesin
07-09-2020, 08:31:04
#4
xDarkWicky
Üyeliği durduruldu
Allah Rahmet Eylesin
07-09-2020, 08:31:10
#5
OzanBey06
Allah rahmet eylesin hocam mekanı cennet olsun inşallah
07-09-2020, 08:31:13
#6
sefadonmez
Allah mekanını cennet, arkasında kalanlarsa sabır versin
07-09-2020, 08:31:16
#7
RichieRich
Allah rahmet eylesin kalanlara sabır versin
07-09-2020, 08:31:54
#8
mertatanur
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Allah rahmet eylesin başın sağolsun.
07-09-2020, 08:31:55
#9
prisoner
Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun...
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler