Dedemi Kaybettik.. - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dedemi Kaybettik..
56
●
869
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Aramızdan Ayrılanlar
Dedemi Kaybettik..
1
2
3
4
5
6
7
07-09-2020, 08:58:26
#28
eakbas
Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
07-09-2020, 09:04:57
#29
schimmel
Başınız sağolsun
07-09-2020, 09:08:54
#30
JimmyBey
Üyeliği durduruldu
Mekanı cennet olsun
07-09-2020, 09:13:51
#31
mrsypk
kaolin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Koca gece içimde bir sıkıntı vardı hep hayır olsun dedim sabah saat 08:13 itibari ile dedemin vefat haberini aldim. Tüm ölenlerimizin mekanı cennet olsun. Ayrılıklar çok zor..
Allah rahmet eylesin hocam
07-09-2020, 09:15:53
#32
veotre
Allah rahmet eylesin. Allah tahsilatıni affetsin. Başınız sağolsun.
07-09-2020, 09:25:57
#33
GrafikLazim
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Başınız sağolsun
07-09-2020, 09:34:37
#34
SaMuSiA
Allah rahmet eylesin hocam başınız sağolsun
07-09-2020, 09:34:48
#35
Misafir
Allah rahmet eylesin mekani cennet olsun.
07-09-2020, 09:37:12
#36
Muhammed06
Başın sagolsun hocam.
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler