Dedemi Kaybettim. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dedemi Kaybettim.
68
●
1.066
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Aramızdan Ayrılanlar
Dedemi Kaybettim.
1
2
3
4
5
6
Son
27-01-2020, 14:07:27
#1
GrafikLazim
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba arkadaşlar iyi kötü her şeyi burada paylaşıyoruz bu günde bunu paylaşmak varmış nasipte Dedemi bu sabah kaybettik
Allah mekanını cennet eylesin
İş bekleyen arkadaşlar perşembe günü işlerinizi teslim edebileceğim bilginize.
27-01-2020, 14:08:44
#2
PardoraS
Allah rahmet eylesin hocam.
27-01-2020, 14:08:58
#3
beratxt
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Allah rahmet eylesin..
27-01-2020, 14:09:02
#4
Misafir
Allah rahmet eylesin, başınız sağolsun.
GrafikLazim
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
27-01-2020, 14:08:35
#5
fotomoto
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Başın sağolsun, Allah mekanını cennet eylesin..
27-01-2020, 14:08:58
#6
uasilsoy
Başınız sağolsun.
Allah rahmet eylesin..
27-01-2020, 14:08:40
#7
prisoner
Başınız sağolsun, mekanı cennet olsun.
27-01-2020, 14:09:07
#8
Oguz11
Başınız sağolsun Allah sabırlar versin hocam. Allah rahmet eylesin.
27-01-2020, 14:09:11
#9
wptam
Allah rahmet eylesin 2020 yılına girdiğimizden beri hep olumsuz haberler alıyoruz sonumuz hayır olsun
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler