Bugün sabaha karşı halamı kaybettik...
Mekanı cennet olsun
Beni çok seviyordu bende onu sürekli anlatırdı geçmişi dedemi babahanemi falan
Biz 4 5 kuşaktır babadan oğula Hüseyin ismini kullanırız.Bu yüzden halamın babasının adida Hüseyin'di. Bu sebepten bena hep Babam derdi şimdi kim diyecekse...
Bir Fatiha okuyan herkesten Allah razı olsun
Halamı Kaybettik
36
●806
