• 07-01-2019, 20:16:52
    #1
    SEO & PR 5421044962
    Bugün sabaha karşı halamı kaybettik...
    Mekanı cennet olsun
    Beni çok seviyordu bende onu sürekli anlatırdı geçmişi dedemi babahanemi falan
    Biz 4 5 kuşaktır babadan oğula Hüseyin ismini kullanırız.Bu yüzden halamın babasının adida Hüseyin'di. Bu sebepten bena hep Babam derdi şimdi kim diyecekse...
    Bir Fatiha okuyan herkesten Allah razı olsun
  • 07-01-2019, 20:17:47
    #2
    Başın sagolsun dostum
  • 07-01-2019, 20:18:50
    #3
    Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun.
  • 07-01-2019, 20:20:03
    #4
    Başınız sağolsun, Allah rahmet eylesin🙏🏼
  • 07-01-2019, 20:20:28
    #5
    Allah rahmet eylesin.
  • 07-01-2019, 20:25:28
    #6
    Allah rahmet eylesin hocam.
  • 07-01-2019, 20:25:58
    #7
    Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun hocam
  • 07-01-2019, 20:26:40
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Allah rahmet eylesin.
    Başın sağolsun kardeşim.
  • 07-01-2019, 20:28:05
    #9
    Başınız sağolsun, Allah rahmet eylesin..