Moderatörlerin izniyle... - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Moderatörlerin izniyle...
96
●
10.752
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Aramızdan Ayrılanlar
Moderatörlerin izniyle...
1
2
3
4
5
6
7
Son
09-08-2015, 02:32:07
#10
zego
Allah rahmet eylesin. Zamanında bir konuda bilgi istemişti oradan hatırladım kendisini. Üzüldüm. Ailesinin ve sevenlerinin başı sağ olsun.
09-08-2015, 02:34:32
#11
Frans
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Allah rahmet eylesin.
09-08-2015, 03:20:14
#12
YRG
Üyeliği durduruldu
Allah rahmet eylesin. Hayat boyle. Bir gun varsin bir gun yoksun. Yakinlarina allah sabir versin.
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
09-08-2015, 09:45:04
#13
osx
kendisiyle abi kardes gibiydik ama haberi simdi almış bulunmaktayım telefonlarına ulaşmaya çalışıyorum. bu haberi yazan arkadas bunu buraya niye yazmış anlamış değilim.
09-08-2015, 09:51:13
#14
ZackWrd
Allah rahmet eylesin.
09-08-2015, 09:51:42
#15
GanyaN
Üyeliği durduruldu
Mekanı cennet olsun Allah sevdiklerine sabırlar versin
09-08-2015, 09:52:28
#16
PaTrOn35
allah rahmet eylesin yakınlarına allah sabir versin
09-08-2015, 10:06:58
#17
haberbey
Allah rahmet eylesin
09-08-2015, 10:08:03
#18
Misafir
Allah rahmet eylesin
1
2
3
4
5
6
7
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler