• 17-08-2014, 01:23:20
    #1
  • 17-08-2014, 01:27:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Anılar canlandı gözümde, hüzünlendim. İlk gün oradaki kan kokusu, feryat, figanlar.. Merkezden denizi görmeniz imkansız olan bir şehirde, merkezden denizi görmeniz. Allah bir daha yaşatmasın diyeceğim ama, doğanın kanunu bu. Yine bekliyorlar bu bölgede.. Allah günahlarımızı affetsin..
  • 17-08-2014, 01:27:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Allah mekanlarını cennet eylesin. Çocuktuk ama zor günlerdi.
  • 17-08-2014, 01:31:33
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Zor ve acı dolu günlerdi. Yaşandığında daha çocuktum, beni pek etkilememişti. Annem Türkiye İstatistik Kurumu'nda çalıştığı için sonraki süreçte de çok kez gitti geldi birçok şey anlattı o zamanlar. Az çok anlamaya başlamıştım. Şimdi hatırladıkça hüzünleniyorum. Allah'tan o bölgeye uzaktık.

    Allah depremde hayatını kaybedenlere rahmet etsin, toprakları bol olsun.

    Biz yalnızca 17 Ağustos'ta anıyoruz o günleri belki, ancak acılı ailelerin içi her gün kan ağlıyor... Allah sabır versin.
  • 17-08-2014, 01:32:01
    #5
    Mekanları cennet olsun.
  • 17-08-2014, 01:34:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Mekanları Cennet Ruhları Şaad Olsun
  • 17-08-2014, 01:35:46
    #7


    şu kare beni bitiriyor arkadaş..
    Allah'ım senin hikmetinden sual olmaz bir daha böyle acıları bizlere yaşatma ...
  • 17-08-2014, 01:35:51
    #8
    Birdaha yaşanmaması dileğiyle.. Mekanları cennet olsun
  • 17-08-2014, 01:46:00
    #9
    Ancak hala ders alınmıyor