Anılar canlandı gözümde, hüzünlendim. İlk gün oradaki kan kokusu, feryat, figanlar.. Merkezden denizi görmeniz imkansız olan bir şehirde, merkezden denizi görmeniz. Allah bir daha yaşatmasın diyeceğim ama, doğanın kanunu bu. Yine bekliyorlar bu bölgede.. Allah günahlarımızı affetsin..