• 17-10-2013, 17:03:10
    #1
    14,10,2013 çok sevdiğim babamı kaybettim sizlerden isteğim babanıza iyi bakın kıymetini anlamanız için onun hasta olmasını veya vefat etmesini beklemeyin. Şuanda hala inanamıyorum fakat işte takdiri ilahi artık aramızda değil. Sizlerden isteğim bir Fatiha okumanız
  • 17-10-2013, 17:05:19
    #2
    allah rahmet eylesin hocam,seni çok iyi anlıyorum .sabırlar diliyorum.
  • 17-10-2013, 17:05:25
    #3
    çok acı çoook, başınız sağolsun hocam...
  • 17-10-2013, 17:05:38
    #4
    Allah rahmet eylesin basin sagolsun hocam.
  • 17-10-2013, 17:06:09
    #5
    Başınız sağolsun. Mekanı cennet olur inşallah.
  • 17-10-2013, 17:08:10
    #6
    Mekanı cennet olsun inş.. Başınız sağolsun.
  • 17-10-2013, 17:08:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun
  • 17-10-2013, 17:11:32
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kendisine allahtan rahmet sizlere ve sevenlerine başsağlığı dilerim kardeşim.. Babalar genelde ailenin temel direği olur artık onun vazifesinini yerine getirmek sendedir..
  • 17-10-2013, 17:17:15
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun,

    Size ve ailenize baş sağlıgı dileklerimi sunarım.