• 03-07-2013, 00:43:58
    #1
    Halit Akçatepe: "Ertem abi rolleri dağıttı. Sen bunu yap,sen bunu.. Sıra Kemal'e geldi, roller bitti. Sen de gül dedi.Kemal güldü, Türkiye güldü".

    NUR İÇİNDE YAT BÜYÜK USTA

    (11 Kasım 1944 - 3 Temmuz 2000)
  • 03-07-2013, 00:45:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
  • 03-07-2013, 00:53:15
    #3
    Kemal Sunal dediğinde şöyle bir daldığında gözlerin dolmuyorsa ya hiç tanımamışsın onu yada sen yaşamıyorsun be arkadaş.
  • 03-07-2013, 00:58:37
    #4
  • 03-07-2013, 01:00:55
    #5
    Bindirmicektiniz o uçağa...
  • 03-07-2013, 01:08:10
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://www.youtube.com/watch?v=DVQn1qmZMdU



    http://www.youtube.com/watch?v=_hiBQ...ature=youtu.be

    Hayatında her ne kadar bazı sanatçılara karşı bertaraf tutumu hala dillerden düşmeyip devam etsede hala sevdik sevmeyede devam edeceğiz Geçen koca bir 13 yıl ve dün gibi hatırlıyorum nur içinde yat büyük usta..
  • 03-07-2013, 01:09:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Allah rahmet eylesin.
  • 03-07-2013, 01:10:41
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Nur içinde yatsın, e-kolay reklamları en son projesiydi sanırım dün gibi hatırlıyorum Filmleri zaten anlatılmaz, izlenir.
  • 03-07-2013, 01:11:41
    #9
    Allah rahmet eylesin, benimde en sevdiğim sanatçıdır.