Hayaatta olmekten asla korkmayin sakat kalmaktan korkun.Asil o olmek kadar aci verir insana.
Soz aklima geldi esotta giden bir insanin agzi kaymis kisaca bir bakip bir daha bakmiyacaginiz bir kisi ve her anini dua okuyarak elinde bir kus ile geciriyordu ve babam yasindaydi cok uzuldum....
son bir soz.
2
●832
- 12-04-2013, 01:15:59Ölümü bir yokoluş olarak görenler ölümden korkmaz. Zaten ölümden korkma meselesi değil asıl olan öldükden sonra dirildiğimizde vereceğimiz hesaptan korkmak. Sanmayın 1 dakikada can verip gideceğiz. İşte asıl ebediyet ve sonsuzluk o zaman başlıyor. Dünyada 50 yıl sakat kalmışsın. Allah kimsenin başına vermesin, şüpesiz çok üzücü bir durum lakin gel gelelim ebedi bir cehennem azabını düşünelim. Peki ya değil 50, 5000 yıl cehennemde yanacaksan o zamanda korkmaz mısın ölümden? Ben dini vecibelerimi yerine getiriyorum. 5 vakit namaz, hac, oruç gibi ibadetlerimin yanında iyi birde insanım diyorsanız orası ayrı. Yinede Allah'dan başka birşeyden korkmamakda yarar var. Gerisi teferruat.
- 12-04-2013, 21:04:41hocam size bir kitap tavsiye etmek istiyorum beni tanımıyorsunuz biliyorum ama lütfen okuyun
imam gazali- ölüm ve sonrası bu kitabı okuyun ölüm hakkında iyi akşamlar
