• 11-07-2023, 17:11:02
    #1
    Kendi aracıma pasta cila yapmak istiyorum.
    Daha önce yapan ve tecrübesi olan var mı?
    Hangi ürünleri almam gerekli.
    Bir de şarjlı matkabım var onunla mı yapayım elle mi?
    (Büyük çizikler yok araçta.)
  • 11-07-2023, 17:20:27
    #2
    Ben kendim yapıyorum.
    Renk ve istenilen şeyler neler bunlar önemli pasta cila ve koruma işlemlerinde.
    Mesela ben araç toz tutmasın derinlemesine parlaklık sağlayayım yağmur çamur aksın şeklinde seviyorum ürünlerde ona göre tabi koyu renk otomobilim için ayrı ürünler açık renk otomobilim için farklı ürünler kullanmıyorum.

    Her yıkama sonrası uygulanan ürünlerde var elbette ona göre bezlerin de olmalı 2 bin tl lik ürün en azından bagajında olmalı
  • 11-07-2023, 17:21:05
    #3
    Merhaba,

    Tek riskin boyayı yakmak ona göre dikkat et elinle yaparsan çok yorulursun ama en sağlıklısı o olur diğer türlü makina ile aracın boyasına zarar verebilirsin
  • 11-07-2023, 17:24:53
    #4
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kendim yapıyorum.
    Renk ve istenilen şeyler neler bunlar önemli pasta cila ve koruma işlemlerinde.
    Mesela ben araç toz tutmasın derinlemesine parlaklık sağlayayım yağmur çamur aksın şeklinde seviyorum ürünlerde ona göre tabi koyu renk otomobilim için ayrı ürünler açık renk otomobilim için farklı ürünler kullanmıyorum.

    Her yıkama sonrası uygulanan ürünlerde var elbette ona göre bezlerin de olmalı 2 bin tl lik ürün en azından bagajında olmalı
    Her seferin de yapmak için değil hocam.
    Yazlığa gideceğim boş zamanım olacak orada canım sıkılacağı için uğraşmak istedim.
    Benim araç değil ama internetten buldum alttaki görseldeki araçla aynı aracım.


    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Tek riskin boyayı yakmak ona göre dikkat et elinle yaparsan çok yorulursun ama en sağlıklısı o olur diğer türlü makina ile aracın boyasına zarar verebilirsin
    İşte araca zarar vermek istemediğim için tavsiye almak istedim
  • 11-07-2023, 17:40:37
    #5
    PhYtOnX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi aracıma pasta cila yapmak istiyorum.
    Daha önce yapan ve tecrübesi olan var mı?
    Hangi ürünleri almam gerekli.
    Bir de şarjlı matkabım var onunla mı yapayım elle mi?
    (Büyük çizikler yok araçta.)
    boyayı yakmamaya dikkat edin hocam yandığı zaman sarımsı bir renge dolaşır ışıkla beraber çalışın araba yansımasından ışığı direkt olarak görün pasta cilanın yayıldığını daha kolay anlarsınız ovalarmış gibi yapın sabit tutarsanız yanar boya araba koleksiyonum var çok yaptım ondan biliyorum arabalarla ilgili bir sorunuz olursa da yardımcı olabilirim
  • 11-07-2023, 18:03:14
    #6
    AdelMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boyayı yakmamaya dikkat edin hocam yandığı zaman sarımsı bir renge dolaşır ışıkla beraber çalışın araba yansımasından ışığı direkt olarak görün pasta cilanın yayıldığını daha kolay anlarsınız ovalarmış gibi yapın sabit tutarsanız yanar boya araba koleksiyonum var çok yaptım ondan biliyorum arabalarla ilgili bir sorunuz olursa da yardımcı olabilirim
    makineyle değil de elle yapsam yakma ihtimalim var mı yine ?
    yorulmak ya da zaman sorunum yok keyfine yapacağım oyalanmak için zaten
  • 11-07-2023, 18:53:03
    #7
    Boya yakmazsın merak etme
    Simdi pedlerin özellikleri var çizik giderici ped ve parlatıcı ped olarak iki çeşit alabilirsin illa makine ile yapacağım diyorsan

    Ama dilersen önce elle yap
    Almanı önerdiğim ürünler
    Kil alıp sabunlu su yapıp sprey şişe ile sabunlu su ve Kil uygulaması ile aracını komple Kil yapmalısın yüzeydeki metal tozları ve pislikleri arındırmalısın
    Akabinde
    İnce çizik giderici işlemi için elle yada makine ile yapabilirsin aşındırıcılığı orta seviye ve uygulaması kolaydır
    Menzerna 2 in 1 250 ml alabilirsin

    Uyguladığın Çizik giderici üzerine turtlewax ptfe katkılı cila uygulayabilirsin
    Onun üzerine son kat olarak carnauba su iticiliği ekstra parlaklık için turtle wax carnauba wax yada armor all su itici cila alabilirsin.
    Bez olarak smartbee marka kurulama ve cila mikrofiber bezlerinden alabilirsin.
    Her yıkama sonrası hızlı cila marka farketmez bir çoğu aynı işi görüyor onunla son kat geçersen aracın daha parlak olur benim tavsiyem 3d yada armor all markaları işini görür.

    Lastik parlatıcı plastik yenileyici jant temizleyi de almalısın tabi genel temizlik ürünü de almalısın aracın içi için

    Keyifli ama yorucu iştir zamanla alışırsın
  • 13-07-2023, 12:43:56
    #8
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boya yakmazsın merak etme
    Simdi pedlerin özellikleri var çizik giderici ped ve parlatıcı ped olarak iki çeşit alabilirsin illa makine ile yapacağım diyorsan

    Ama dilersen önce elle yap
    Almanı önerdiğim ürünler
    Kil alıp sabunlu su yapıp sprey şişe ile sabunlu su ve Kil uygulaması ile aracını komple Kil yapmalısın yüzeydeki metal tozları ve pislikleri arındırmalısın
    Akabinde
    İnce çizik giderici işlemi için elle yada makine ile yapabilirsin aşındırıcılığı orta seviye ve uygulaması kolaydır
    Menzerna 2 in 1 250 ml alabilirsin

    Uyguladığın Çizik giderici üzerine turtlewax ptfe katkılı cila uygulayabilirsin
    Onun üzerine son kat olarak carnauba su iticiliği ekstra parlaklık için turtle wax carnauba wax yada armor all su itici cila alabilirsin.
    Bez olarak smartbee marka kurulama ve cila mikrofiber bezlerinden alabilirsin.
    Her yıkama sonrası hızlı cila marka farketmez bir çoğu aynı işi görüyor onunla son kat geçersen aracın daha parlak olur benim tavsiyem 3d yada armor all markaları işini görür.

    Lastik parlatıcı plastik yenileyici jant temizleyi de almalısın tabi genel temizlik ürünü de almalısın aracın içi için

    Keyifli ama yorucu iştir zamanla alışırsın
    sağolasın hocam epey aydınlatıcı oldu buna göre ürün alacam