Ben kendim yapıyorum.
Renk ve istenilen şeyler neler bunlar önemli pasta cila ve koruma işlemlerinde.
Mesela ben araç toz tutmasın derinlemesine parlaklık sağlayayım yağmur çamur aksın şeklinde seviyorum ürünlerde ona göre tabi koyu renk otomobilim için ayrı ürünler açık renk otomobilim için farklı ürünler kullanmıyorum.
Her yıkama sonrası uygulanan ürünlerde var elbette ona göre bezlerin de olmalı 2 bin tl lik ürün en azından bagajında olmalı
Her seferin de yapmak için değil hocam.
Yazlığa gideceğim boş zamanım olacak orada canım sıkılacağı için uğraşmak istedim.
Benim araç değil ama internetten buldum alttaki görseldeki araçla aynı aracım.
Merhaba,
Tek riskin boyayı yakmak ona göre dikkat et

elinle yaparsan çok yorulursun ama en sağlıklısı o olur diğer türlü makina ile aracın boyasına zarar verebilirsin
İşte araca zarar vermek istemediğim için tavsiye almak istedim