Feneroin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iPhone5'i sonunda aldim ve
16
●2.548
- 30-09-2012, 00:34:07Benim galaxy s imin 25 gün uptime süresi vardı bahsettiğiniz yavaşlık sorununu yaşamadım, ki telefonumun donanımı s2 ve s3 ün çok gerisinde. Bu yavaşlık konusu tamamiyle uygun android versiyonu, doğru kernel seçimi, kullanılan uygulamaların doğru seçilmesiyle ilgili. Telefonu ilk aldığındaki os ile kullanıyorsa önüne gelen her uygulamayı kurmuşsa bu tür sıkıntılar yaşanır. İphone iosu sürekli geliştiriyor güncelliyor bu açıdan evet iphone iyi o kadar para verdikten sonra bir zahmet yazılım tarafının güncelleğini apple üstlensin, androidde biraz eliniz yatkınsa iphonedaki aynı performans çok rahat şekilde yakalanıyor, s3 ün iphone karşısındaki üstünlüğünden zaten hiç bahsetmiyorum.
- 30-09-2012, 00:39:33Üyeliği durdurulduAndroid versiyonu, kernel secimi, ustune bir de uygulama mi ayitlayacagiz telefon yavaslamasin diye? Apple'da bu sorunlarin hicbiri yok, onune gelen uygulamayi indirin, calistirin, multitask ozelligi ile 30uygulamayi acin ve kapatmayin, asla yavaslamiyor.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrica S3 306ppi, iPhone5 ise 326ppi Retina ekran yani hala 4 ve 4s gibi ama hala Samsung bu piksel derinliginin ustune cikamadi : )))) - 30-09-2012, 17:20:33Üyeliği durduruldu
- 30-09-2012, 20:05:46Üyeliği durdurulduHarita'da sorun olmasi biraz normal, her yeni versiyonla gelisecektir o da.
O sorunda birini de ben yasadim. 15km otedeki Almanya'nin KEHL ilcesini, KIEL olarak taniyor ve Almanya'da sans bu ki KIEL diye bir sehir var, o da 900km kadar uzaklikta
Sikayet yerinden bildirdim, KIEL degil, KEHL olmasi lazim diye. Bakar, inceler, onaylar ve duzeltirler

