• 30-09-2012, 00:34:07
    #10
    sunucuoptimizasyon.com
    Feneroin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turkce SPORX'i indirip yukledim ve sorun olmadi ama haziranda guncellenmis bir oyun yukledim simdi, bu sorundan sonra ve dikkatlice bakip gordum ki ekranin ustu ile asagisi yarimsar santim kadar siyah. Siyah renk aldigim icin ve oyun da siyah bir tema uzerinde oynandigi icin zor farkettim bu durumu

    Fakat AppStore'a girdigimde hemen ilk sekmede "iPhone 5 icin optimize edilmis uygulamalar/oyunlar" diye bir bolum eklemisler ve yuzlerce uygulama var yani uygulama yapimcilari bir kac hafta surmez, tum uygulamalarini 4" ekran icin optimize ederler, zor degildir ve sonucta optimize olmayan programlar bile calismamazlik yapmiyor yani sorunsuzca calisiyor.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:28:11 -->-> Daha önceki mesaj 23:24:15 --



    Android'deki yani Google'da kendi GoogleMaps'te ses cok uzun suredir yoktu Thirt Party uygulamalari diyorsan, iPhone'da zaten TOMTOM vardi ilginenler icin.
    Nokia'yi ise hic katmayalim, 100senedir kendini gelistiremeyen ama dizayn ve diger ozellikleri sayesinde cok satan koskoca marka resmen iPhone ile beraber yerle bir oldu. 100senelik tarihinde Nokia icin cikarilan uygulama sayisi elle sayilacak kadardi neredeyse, 1 uygulama ariyorsun, bulamiyordun. Ben bile NOKIA manyagiydim, tek ilgilendigim sey "Tema aramak/yuklemek/yapmak/denemek" idi
    Ayrica Android telefonlar gunler/haftalar gectikce yavaslamaya basliyor. iPhone'lar ise istersen 1000uygulama yukle, ayni hizda devam.
    4s'im varken 170uygulamam vardi ve su an hepsini 5'e geciriyorum. iPhone'larda asla yavaslama olmuyor...
    Benim galaxy s imin 25 gün uptime süresi vardı bahsettiğiniz yavaşlık sorununu yaşamadım, ki telefonumun donanımı s2 ve s3 ün çok gerisinde. Bu yavaşlık konusu tamamiyle uygun android versiyonu, doğru kernel seçimi, kullanılan uygulamaların doğru seçilmesiyle ilgili. Telefonu ilk aldığındaki os ile kullanıyorsa önüne gelen her uygulamayı kurmuşsa bu tür sıkıntılar yaşanır. İphone iosu sürekli geliştiriyor güncelliyor bu açıdan evet iphone iyi o kadar para verdikten sonra bir zahmet yazılım tarafının güncelleğini apple üstlensin, androidde biraz eliniz yatkınsa iphonedaki aynı performans çok rahat şekilde yakalanıyor, s3 ün iphone karşısındaki üstünlüğünden zaten hiç bahsetmiyorum.
  • 30-09-2012, 00:39:33
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim galaxy s imin 25 gün uptime süresi vardı bahsettiğiniz yavaşlık sorununu yaşamadım, ki telefonumun donanımı s2 ve s3 ün çok gerisinde. Bu yavaşlık konusu tamamiyle uygun android versiyonu, doğru kernel seçimi, kullanılan uygulamaların doğru seçilmesiyle ilgili. Telefonu ilk aldığındaki os ile kullanıyorsa önüne gelen her uygulamayı kurmuşsa bu tür sıkıntılar yaşanır. İphone iosu sürekli geliştiriyor güncelliyor bu açıdan evet iphone iyi o kadar para verdikten sonra bir zahmet yazılım tarafının güncelleğini apple üstlensin, androidde biraz eliniz yatkınsa iphonedaki aynı performans çok rahat şekilde yakalanıyor, s3 ün iphone karşısındaki üstünlüğünden zaten hiç bahsetmiyorum.
    Android versiyonu, kernel secimi, ustune bir de uygulama mi ayitlayacagiz telefon yavaslamasin diye? Apple'da bu sorunlarin hicbiri yok, onune gelen uygulamayi indirin, calistirin, multitask ozelligi ile 30uygulamayi acin ve kapatmayin, asla yavaslamiyor.

    Ayrica S3 306ppi, iPhone5 ise 326ppi Retina ekran yani hala 4 ve 4s gibi ama hala Samsung bu piksel derinliginin ustune cikamadi : ))))
  • 30-09-2012, 17:20:33
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Ayrica
    iOS6 / iPhone5 ile gelen "Yeni" özellik
    http://bit.ly/P43PBR
  • 30-09-2012, 17:36:36
    #14
    Kamerayı kullandığınız zaman mor renk filan çıkıyor mu resimlerde? İnternette öyle bir haber vardı ama ne kadar doğru bilmiyorum..
  • 30-09-2012, 18:19:52
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Fotolarda da Videolarda da bir morluk yok bende. 4s'teki sorunlar da bende yoktu. Amerika'ya ozel mi ne o sorunlar ))
  • 30-09-2012, 18:26:30
    #16
    Apple Maps kullanırken dikkat edin, birsürü sorunu var, hatta Apple CEO'su bile başka alternatifleri kullanın diyor.

    İnternet alemi dalga geçiyor adamlarla

  • 30-09-2012, 20:05:46
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Harita'da sorun olmasi biraz normal, her yeni versiyonla gelisecektir o da.
    O sorunda birini de ben yasadim. 15km otedeki Almanya'nin KEHL ilcesini, KIEL olarak taniyor ve Almanya'da sans bu ki KIEL diye bir sehir var, o da 900km kadar uzaklikta
    Sikayet yerinden bildirdim, KIEL degil, KEHL olmasi lazim diye. Bakar, inceler, onaylar ve duzeltirler