• 20-09-2012, 09:33:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ipadlerde bulunan ön kamera kaç mp acaba? kesin bilgiye ulaşmam lazım o yüzden konu açma gereği duydum
  • 20-09-2012, 10:56:31
    #2
    2


    Envoyé depuis mon GT-I9300 avec Tapatalk
  • 21-09-2012, 09:55:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    vga diye biliyorum.
  • 21-09-2012, 19:12:41
    #4
    LethaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vga diye biliyorum.
    ipad 2 nin on kamerasi vga, ipad 3 unki 2 mp
  • 30-09-2012, 01:15:45
    #5
    Üyeliği durduruldu
    halil_37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ipad 2 nin on kamerasi vga, ipad 3 unki 2 mp
    Yeni iPad'inki 2mp degil, VGA kamera