• 26-01-2026, 22:35:17
    #1
    Merhabalar bir arkadaşım alacak kullanıcıların yorumunu merak ediyorum, ne gibi farklar var hangisi alınmalı sizce? Ve 125 k kredi çekip almak mantıklı mı? ( 36 ay vadeli %4.60 faizli )
  • 26-01-2026, 22:36:08
    #2
    hocam sizce bir telefon için 36 aylık kredi ne kadar mantıklı
  • 26-01-2026, 22:37:10
    #3
    Kredi mantıklı değil. Zarar edersin. 17 pro max tavsiye ederim şarjı vs daha uzun gidiyor.
  • 26-01-2026, 22:38:50
    #4
    Mantıksız kredi çekip almak bu devirde

    Farklara gelecek olursak Batarya, Ekran Boyutu, Ekran Çözünürlüğü , İp 17 de A19 Promax'te A19 Pro vs vs.
  • 26-01-2026, 22:38:53
    #5
    Telefonun kredisi bittiğinde Iphone 21 çıkacak, hiç gereği yok. Iphone 14 prodan 17 proya geçtim tek farkı ön kamera ve arka kamera işine yarar oda belki, he kadıköy tarzı yerlerde artistlik yapmak için alınacaksa 36 ay krediye yine deymez illa hevesimi alcam diyosa gitsin 60k ya yurtdışı alsın havasını öyle atsın, 8 ay sonra 18 çıkıcak zaten o zaman satar 18 in yurtdışını alır öyle öyle kullanır
  • 26-01-2026, 22:40:20
    #6
    Hiç mantıklı değil 300k gözden cikarsin.
  • 26-01-2026, 22:50:34
    #7
    Komple mantıklı değil neden kredi çekip telefon alırsın ki vlog falann mı çekecek ? Telefonla çok önemli bir işimi var ? bunları cevabı hayırsa neden ? 17 pro max neden bu kadar önemli 12 ile 17 arasında ne fark var ? yada s24 ile kullanılan appler zaten aynı ios andriod zaten hepimiz app üretirken çapraz platformlu appler yapıyoruz ne bilim gitsin altın alsın gümüş alsın gram alsın kenera koysun fazla parası varsa her ay birikimi olur en azından illada alacam diyorsa 18 çıkacak beklesin onu alsın bare az kaldı şurada çıkmasına 18 in
  • 26-01-2026, 23:58:52
    #8
    Çok acil bir ihtiyaç mıdır? 🙂
    Telefon için kredi çekildiğini ilk kez duydum…
  • 27-01-2026, 00:15:43
    #9
    EFEBEY.
    aciliyet var ise kredi mantıklı zaten her gun her seye zam geliyor