• 17-09-2025, 13:20:33
    #1
    Merhaba, özellikler ve tasarımı beğendim. Ancak pili çok yiyor diyenler de var.
    Bu pil olayı doğru mudur, performansa etki eder mi
    Cihaz iPhone 11 🥲🥲😅
  • 17-09-2025, 13:22:00
    #2
    Dün 13e yükledim kastı ısındı pil hızlı gitmeye başladı 18e geri döndüm. Tavsiye etmem
  • 17-09-2025, 13:23:35
    #3
    Developer
    dün 13 e yükledim pili sömürüyor, şimdi 1-2 ayar yaptım tekrar gözlemleyeceğim. omurmorova instagram hesabında var
  • 17-09-2025, 13:26:26
    #4
    ilk gün yükselttim sanki pil biraz hızlı gidiyor ama çok fazla animasyon eklemişler ben yeni liquid glass ı beğenmedim. eski temiz görüntü kalmamış iphone 15 pro var bende
  • 17-09-2025, 13:28:56
    #5
    Kurumsal PLUS
    betasını bekledik sorunsuz geçelim diye ama mesaj atarken falan sorunlu bazen çok aşağı kayıyor ekran bazen tuşları algılamıyor
    fakat görsel olarak çok çok daha iyi olmuş
  • 17-09-2025, 13:31:01
    #6
  • 17-09-2025, 13:32:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bence yuklemeden beklemeni tavsiye ederim, ben yukledim ( 16 pro ) hic memnun kalmadim pil konusunda felan cok sikintili optimasyom sorunu mevcut. ayrica cam bildirim kismi berbat. acik bir duvar kagidi kullaniyorsaniz kesinlikle gelen bildirimi anlayamiyorsunuz. hiz konusunda mukemmel onun disinda hepsi berbat.
  • 17-09-2025, 13:33:21
    #8
    SEO Expert
    16e'de herhangi bir sorun görmüyorum.
  • 17-09-2025, 13:59:59
    #9
    Pil konusunda arkaplanda hâlâ devam eden işlemler olduğundan birkaç gün hızlı gitmesi normal değil mi?