Konu
İos 26ya Yükseltilir Mi!?
17-09-2025, 13:28:56
#5
AUKSUEWJ
Kurumsal PLUS
betasını bekledik sorunsuz geçelim diye ama mesaj atarken falan sorunlu bazen çok aşağı kayıyor ekran bazen tuşları algılamıyor
fakat görsel olarak çok çok daha iyi olmuş