• 28-08-2025, 02:30:40
    #1
    Merhaba,
    Ne kadar mantıklı? Yapan var mı? Neden yapılmamalı?
  • 28-08-2025, 04:28:06
    #2
    Yurtdışına yerleşmek daha mantıklı
  • 28-08-2025, 11:38:12
    #3
    Şu anlık 4+4 kullanım sağlanıyor. Bir yılda 4 ay için o kadar para verilmemesi gerektiğini düşünüyorum