Arkadaşlar selamlar. Bütçem çok fazla yok ne yazık ki. Sadece tek yapmak istediğim şey rahat bir şekilde GMAIL açabilmek.
Bunun için bir iPhone almak istiyorum ancak model olarak ne alacağımı bilemedim. Siz model olarak ne kullanıyorsunuz?
Bütçem; 4.500 - 5.000 TL arası

Şimdiden teşekkür ederim değerli yorumlarınız için