• 26-03-2025, 19:53:20
    #1

    Sizce bu devire göre yüzde normal mi? Sizin bu devirlerde yüzde kaçtı?
  • 26-03-2025, 19:56:28
    #2
    Seninki gene iyi hocam 14 kullanıyorum neredeyse aynı tarihte almışız su gibi içmiş benimkini 89 88 lerde
  • 26-03-2025, 19:58:07
    #3
    EAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seninki gene iyi hocam 14 kullanıyorum neredeyse aynı tarihte almışız su gibi içmiş benimkini 89 88 lerde
    Maşallah bende benim ki hızlı bitiyor sandım
  • 26-03-2025, 20:09:17
    #4
    Kurumsal PLUS
    104 devirde %100 şu an hocam umarım 3hanelileri hiç bozmayız
  • 26-03-2025, 20:13:05
    #5
    AUKSUEWJ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    104 devirde %100 şu an hocam umarım 3hanelileri hiç bozmayız
    Benimde 200 ü görmeden önce %100 dü birden %2 yi yolda kaybetti 😁
  • 26-03-2025, 20:14:03
    #6
    Kurumsal PLUS
    kadirmertyil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde 200 ü görmeden önce %100 dü birden %2 yi yolda kaybetti 😁
    vardır apple in bir bildiği