OzgurMaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İphone serisinde 16 son çıkan model madem son çıkan modeli alıyorsun öyleyse hafızası yüksek alacaksın 2 kuruştan kaçayım derken daha büyük hata yapma !
beni dinle 256 al hatta imkanın varsa 512 al dediğimi yap uzun vadede bana dua edeceksin...