• 16-06-2024, 16:25:32
    #10
    Fiyat olarak uygun ama hem sim kart olayından dolayı hem de garanti desteği sorunundan dolayı ben tavsiye etmiyorum. Tabii ki bilgili arkadaşlar garanti konusunda daha iyi bilgi verir. Sonuç olarak 2 senelik bir çok sıkıntıyı kapsayan bir garantiden bahsediyoruz.
  • 16-06-2024, 16:30:51
    #11
    Denokaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mağazalardan almak istşyorum mağazası olanlrdan ,sahibindende var ya öyle
    Aslında dediğin mantıklı hocam get gibi avantajları var
  • 17-06-2024, 00:44:50
    #12
    Mantıklı ama 4 ay telefon kapalı kalır
    4 ay 1.sim , eğer ikinci sim yoksa esim ile +4 ay (esim garantili şebeke gelicek diye bişey yok gelmeyen de var)
    Eğer çift sim ise zaten esim olmaz ikinci sim +4 ay
    Yani totelde 8 ay açık kalır senede. 4 ay şebeke gider.

    Çift telefon yaparsın 4 ay için olur
  • 17-06-2024, 03:05:02
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Yurtdışı cihaz hiç mantıklı değil.
  • 19-06-2024, 13:36:04
    #14
    4 fiziksel + 4 e sim + her seneye 4 ay geçici kayıt (1500TL) yaparsın miss
  • 19-06-2024, 13:40:10
    #15
    Yeni kanun çıkıyormuş galiba her yıl sıfırlanıyordu o kalkacakmış...
  • 19-06-2024, 13:43:32
    #16
    En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni kanun çıkıyormuş galiba her yıl sıfırlanıyordu o kalkacakmış...
    Sahte haber o hocam
  • 19-06-2024, 13:44:57
    #17
    Denokaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahte haber o hocam
    valla belli olmaz, ne olmaz diyorsak oluyor, hatta hayal edemeyeceğimiz şeyler bile olabiliyor örneğin imei kaydının 32bin lira olması gibi
  • 19-06-2024, 14:41:46
    #18
    o kadar para veriyoruz 10+ bin fazla verip yurt dışı almaktan iyidir.değmez o telefonun gönül rahatlığı bozmaya.yurt dışı macerası yaşama