Mantıklı ama 4 ay telefon kapalı kalır
4 ay 1.sim , eğer ikinci sim yoksa esim ile +4 ay (esim garantili şebeke gelicek diye bişey yok gelmeyen de var)
Eğer çift sim ise zaten esim olmaz ikinci sim +4 ay
Yani totelde 8 ay açık kalır senede. 4 ay şebeke gider.
Çift telefon yaparsın 4 ay için olur