Yurtdışı iphone almak mantıklı mı?
20
●848
- 16-06-2024, 16:30:51Aslında dediğin mantıklı hocam get gibi avantajları varDenokaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2024, 00:44:50Mantıklı ama 4 ay telefon kapalı kalır
4 ay 1.sim , eğer ikinci sim yoksa esim ile +4 ay (esim garantili şebeke gelicek diye bişey yok gelmeyen de var)
Eğer çift sim ise zaten esim olmaz ikinci sim +4 ay
Yani totelde 8 ay açık kalır senede. 4 ay şebeke gider.
Çift telefon yaparsın 4 ay için olur - 19-06-2024, 13:36:044 fiziksel + 4 e sim + her seneye 4 ay geçici kayıt (1500TL) yaparsın miss
- 19-06-2024, 13:44:57valla belli olmaz, ne olmaz diyorsak oluyor, hatta hayal edemeyeceğimiz şeyler bile olabiliyor örneğin imei kaydının 32bin lira olması gibiDenokaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle