• 28-02-2024, 00:45:56
    #19
    Kesinlikle 12. uzun süre kullandım kasası ekranı gayet iyi.. 11 Tam bir tuğla apple'ın çıkardığı en rezil telefonu olarak görüyorum. Sırf 11 almamak için xs max pro aldım.
  • 28-02-2024, 00:48:29
    #20
    11de 5g desteği yok diye biliyorum. Olduda bu yıl 5g tam anlamıyla geldi iphone 12de var 5g desteği. ayrıca 2 yıl kullandım silah gibi telefon.
  • 28-02-2024, 00:49:52
    #21
    Kesinlikle 12 , 11 ekran olarak çok kötü
  • 28-02-2024, 01:01:50
    #22
    12 hocam tabii
  • 28-02-2024, 13:00:03
    #23
    12 ve 14 ara model olarak kaldılar diye düşünüyorum. Ya bütçeniz yetiyorsa 13 yetmiyorsa 11 alın tavsiyem.
  • 28-02-2024, 14:13:23
    #24
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikisini de almayın. iphone 11 zaten lcd ekran 60 hz daha bi ton berbat özelliği var. İphone 12 şu an kullanıyorum kronik boya kalkma sorunu var satarken sorun çıkartır, değeri düşer. Zaten güncelleme almayacak ya bu sene ya da önümüzde ki sene. Bütçenizi yükseltip iPhone 13 almanızı tavsiye ederim diğer 2 model ile arasında dağlar kadar fark var.
    Hocam bende XS var o bile güncelleme alacak.

    Bana göre İphone 11 ile 12 kıyaslanamaz.İphone 12 ancak 11 pro ile kıyaslanabilir.İki cihazı da kullanan birisi olarak 11 pronun sadece şarjından memnun kaldım.Ayrıca teknosadan alınmış iphone 11 cihaz da ısınma sorunu vardı.

    İphone 12 hız ve kamera olarak 11 prodan güzel

    12-13-14-15 düz modeller işlemci gücü ve hız olarak yaklaşık aynıdır.Testleri inceleyebilirsiniz.
  • 28-02-2024, 14:47:36
    #25
    bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende XS var o bile güncelleme alacak.

    Bana göre İphone 11 ile 12 kıyaslanamaz.İphone 12 ancak 11 pro ile kıyaslanabilir.İki cihazı da kullanan birisi olarak 11 pronun sadece şarjından memnun kaldım.Ayrıca teknosadan alınmış iphone 11 cihaz da ısınma sorunu vardı.

    İphone 12 hız ve kamera olarak 11 prodan güzel

    12-13-14-15 düz modeller işlemci gücü ve hız olarak yaklaşık aynıdır.Testleri inceleyebilirsiniz.
    Teşekkürler hocam
  • 28-02-2024, 19:31:44
    #26
    kesinlikle 12.
  • 28-02-2024, 21:07:36
    #27
    11 al geç hocam ben öyle yaptım. temiz 15 bine getmobilden gayette memnunum . ekranı napcan. iphone işte