ikisini de almayın. iphone 11 zaten lcd ekran 60 hz daha bi ton berbat özelliği var. İphone 12 şu an kullanıyorum kronik boya kalkma sorunu var satarken sorun çıkartır, değeri düşer. Zaten güncelleme almayacak ya bu sene ya da önümüzde ki sene. Bütçenizi yükseltip iPhone 13 almanızı tavsiye ederim diğer 2 model ile arasında dağlar kadar fark var.
Hocam bende XS var o bile güncelleme alacak.
Bana göre İphone 11 ile 12 kıyaslanamaz.İphone 12 ancak 11 pro ile kıyaslanabilir.İki cihazı da kullanan birisi olarak 11 pronun sadece şarjından memnun kaldım.Ayrıca teknosadan alınmış iphone 11 cihaz da ısınma sorunu vardı.
İphone 12 hız ve kamera olarak 11 prodan güzel
12-13-14-15 düz modeller işlemci gücü ve hız olarak yaklaşık aynıdır.Testleri inceleyebilirsiniz.