Selamlar dubai app mağazasında aldığım yurtdişi cihazi kayit ettim aradan 4 ay geçti o sıralar ara ara 10 saniyelik şebek gider geri gelirdi
dün bir gitti bi daha gelmedi btk aradım sorun görünmüyor dedi ama bir sinyal gönderdim düzelir dedi turkcell aradım onlarda bir sorun yok dedi zaten diğer telefonuma takıyorum hatta sorun yok
böyle bir sorun yaşayan var mı acaba cihaz mi arızalı yoksa hat mi uyuşmuyor bu cihaza anlamadım
İphone 14 Pro Max Şebeke Gitti
2
●222
- 05-12-2023, 14:25:02yaptım hocam onu halletim çoktan sorunsuz aylarca kullandım 2 günde gitti tamamenMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
