• 05-12-2023, 01:09:54
    #1
    HesapSatis.com.tr
    Selamlar dubai app mağazasında aldığım yurtdişi cihazi kayit ettim aradan 4 ay geçti o sıralar ara ara 10 saniyelik şebek gider geri gelirdi
    dün bir gitti bi daha gelmedi btk aradım sorun görünmüyor dedi ama bir sinyal gönderdim düzelir dedi turkcell aradım onlarda bir sorun yok dedi zaten diğer telefonuma takıyorum hatta sorun yok
    böyle bir sorun yaşayan var mı acaba cihaz mi arızalı yoksa hat mi uyuşmuyor bu cihaza anlamadım
  • 05-12-2023, 01:10:46
    #2
    E devlet üzerindnen cihaz eşleştirmesi yaptınzı mı ?
  • 05-12-2023, 14:25:02
    #3
    HesapSatis.com.tr
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E devlet üzerindnen cihaz eşleştirmesi yaptınzı mı ?
    yaptım hocam onu halletim çoktan sorunsuz aylarca kullandım 2 günde gitti tamamen