ipad kullananlara bir sorum var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ipad kullananlara bir sorum var
2
●
78
R10.net
Mobil Dünyası
Akıllı Telefonlar & Tablet
Apple iPad ve iPhone
ipad kullananlara bir sorum var
09-10-2023, 00:47:21
#1
Misafir
sadece iphone için gösterilen uygulamaları ipad a kurabiliyor muyuz ? örneğin
https://apps.apple.com/us/developer/...l=i-phone-apps
09-10-2023, 01:11:25
#2
eisenheim
Apple store uygulamasında sol üstte filtreler kısmında desteklenen bölümüne girip yalnızca iphone seçeneğini seçip uygulamaları indirebilirsiniz. Uygulama ekranı sadece küçük olacaktır ama o da 2x olarak uygulama içinde büyütülebiliyor.
11-10-2023, 13:12:34
#3
MMU
cevabı bulamadıysanız bugün denerim hocam.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler