• 04-09-2023, 10:41:58
    #1
    Bulunduğum yerde Wifi olmadığı için telefonumu bağlayacağım ama bu ağa bağlanılmaz hatası alıyorum. Diğerleri katılabilsin seçeneği açık. Wifi olarak da görünüyor ama bağlanmak istediğim zamanda bağlanmıyor. Sizce sebebi nedir. Turkcell ile ilgili bir durum mu.
  • 04-09-2023, 10:45:28
    #2
    Ios 17 beta'ya güncellediniz mi?
  • 04-09-2023, 10:48:03
    #3
    Cha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ios 17 beta'ya güncellediniz mi?
    Bununla ilgili olduğunu sanmıyorum hocam ya ama daha tanımlanmamış beta versiyon.

  • 04-09-2023, 11:01:42
    #4
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bununla ilgili olduğunu sanmıyorum hocam ya ama daha tanımlanmamış beta versiyon.

    Ben Ios 17 güncelleme aldım 2 hafta kadar kişisel erişimde aynı problemi yaşadım. Sonra ki güncellemede düzeldi. Bu seferde bankacılık uygulamalarına girememeye başladım. O da son güncellemede düzeldi vs. gibi sorunlar yaşadığım için sordum hocam. Belki sizde güncelleme aldıysanız onun için olabilir diye.
  • 04-09-2023, 11:04:05
    #5
    Daha önce o ağa bağlandıysanız, bağlanmak istediğiniz cihazdan ağı unut dedikten sonra tekrar şifre girip bağlanmayı deneyebilirsiniz
  • 04-09-2023, 11:15:34
    #6
    Cha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce o ağa bağlandıysanız, bağlanmak istediğiniz cihazdan ağı unut dedikten sonra tekrar şifre girip bağlanmayı deneyebilirsiniz
    Hocam Wifi şifresini değiştirdim bağlandı. Çok garip bir cihaz bunlar 😅
  • 04-09-2023, 11:18:34
    #7
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Wifi şifresini değiştirdim bağlandı. Çok garip bir cihaz bunlar 😅
    Saçma sorunlar, saçma çözümler