• 10-04-2023, 03:09:40
    #1
    arkadaşlar selamun aleyküm, yurtdışı telefon aldım fakat japonya cihazı diyor ben gürcistana girip çıksam kayıt ettirebilir miyim?
  • 10-04-2023, 03:14:27
    #2
    Evet gir çık yapmanız sadece yeterli telefonu nereden aldığınızın bir önemi yok
  • 10-04-2023, 03:22:44
    #3
    tekjokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar selamun aleyküm, yurtdışı telefon aldım fakat japonya cihazı diyor ben gürcistana girip çıksam kayıt ettirebilir miyim?
    Hocam iPhone galiba cihaz
  • 10-04-2023, 04:43:28
    #4
    cagdasronay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iPhone galiba cihaz
    evet
  • 10-05-2023, 13:36:12
    #5
    fark etmez hocam kayıt yapabilirsiniz.