• 17-06-2022, 12:30:36
    #1
    Arkadaşlar iPhone 13 Pro Mavi rengini kullanıyorum. Replika kılıflar, çakma kılıflar kullandığım için telefona kılıfın boyası aktı ve çıkmıyor. Apple’a gittiğimde orijinal kılıf almazsam böyle olacağını falan söylediler. Peki 929 TL gerçekten değer mi?

  • 17-06-2022, 12:31:46
    #2
    ben birazdan verecem telefon şimdi geldi kargodan
  • 17-06-2022, 12:32:10
    #3
    Hocam spigen kılıflar daha uygun. Ben spigen öneriyorum
  • 17-06-2022, 12:32:18
    #4
    paran varsa niye olmasın. zevk meselesi. adam ayakkabıya 25bin tl veriyor yani.
  • 17-06-2022, 12:32:46
    #5
    Magsafe de yok mu bunda?
  • 17-06-2022, 12:32:54
    #6
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Değer hocam, marka takıntınız yoksa eğer arkadaşımızın dediği gibi Spigen’de çok çok iyidir.
  • 17-06-2022, 12:33:02
    #7
    TCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben birazdan verecem telefon şimdi geldi kargodan
    Aman replika kullanmayın hocam ya açık mavi boya aktı telefona böyle birşey olacağını hiç düşünmemiştim
  • 17-06-2022, 12:33:24
    #8
    Replika sorunlu aslında bendede. 13 mavi var şefaf kılıf kullanıyorum daha üzmedi bakalım. Üzerse bende orjinale geçeceğim zorunlu


    TCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben birazdan verecem telefon şimdi geldi kargodan
    Hayırlı olsun güle güle kullanmak nasip etsin Allah
  • 17-06-2022, 12:33:24
    #9
    Platin üye
    Olan olmuş hocam zaten. Yani sana kalmış ama satmayı düşünmüyorsan zaten kılıf kapatıyor arkasını hiç gerek yok