Konu
Kılıfa 929 TL Vermek?
17-06-2022, 12:33:24
#8
İsmetKerem
Replika sorunlu aslında bendede. 13 mavi var şefaf kılıf kullanıyorum daha üzmedi bakalım. Üzerse bende orjinale geçeceğim zorunlu
TCU adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben birazdan verecem
telefon şimdi geldi kargodan
Hayırlı olsun güle güle kullanmak nasip etsin Allah