Replika sorunlu aslında bendede. 13 mavi var şefaf kılıf kullanıyorum daha üzmedi bakalım. Üzerse bende orjinale geçeceğim zorunlu


TCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben birazdan verecem telefon şimdi geldi kargodan
Hayırlı olsun güle güle kullanmak nasip etsin Allah