
Kılıfa 929 TL Vermek?
24
●1.140
- 17-06-2022, 12:32:54Değer hocam, marka takıntınız yoksa eğer arkadaşımızın dediği gibi Spigende çok çok iyidir.
- 17-06-2022, 12:33:02Aman replika kullanmayın hocam ya açık mavi boya aktı telefona böyle birşey olacağını hiç düşünmemiştimTCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2022, 12:33:24Replika sorunlu aslında bendede. 13 mavi var şefaf kılıf kullanıyorum daha üzmedi bakalım. Üzerse bende orjinale geçeceğim zorunlu

Hayırlı olsun güle güle kullanmak nasip etsin AllahTCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2022, 12:33:24Olan olmuş hocam zaten. Yani sana kalmış ama satmayı düşünmüyorsan zaten kılıf kapatıyor arkasını hiç gerek yok
telefon şimdi geldi kargodan 