11den 12ye geçilmez.
11den 13e geçilebilir ama o fiyat farkına değecek henüz birşey göremedim.

12 kullanıyorum. Apple'a tekrar dönmeme vesile olan telefon. Muazzam bir telefon benim gözümde.