• 08-03-2022, 21:22:06
    #1
    Yeni iPhone SE tanıtıldı.

    📌 A15 Bionic iÅŸlemci ile gelicek.
    📌 İşlemci iPhone 8'den 1.5 kat daha hızlı.
    📌 12 Mp arka kameraya sahip.
    📌 Fiyat 429 dolar olarak açıklandı.




    Benim için tamamen hayal kırıklığı oldu 11 alacaktım bekle yeni SE çok uygun fiyatla çok daha yeni tasarımla çıkacak dediler adamlar sadece işlemciyi değiştirip aynı telefonu daha pahalıya satıyorlar

    Kaynak : Webtekno
  • 08-03-2022, 21:23:43
    #2
    Görünüşünü kötü ya sanki 5 yıl önce çıkmış gibi
  • 08-03-2022, 21:24:24
    #3
    Tasarım hayal kırıklığı.
  • 08-03-2022, 21:27:10
    #4
    Yeni derken 2022 model SE mi bu?
  • 08-03-2022, 21:33:04
    #5
    Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni derken 2022 model SE mi bu?
    9 da ki lansmanda tanıtıldı evet.
  • 08-03-2022, 21:33:12
    #6
  • 08-03-2022, 21:34:21
    #7
    batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    9 da ki lansmanda tanıtıldı evet.
    Görünüş 2015 gibi, cidden eski model sandım.
  • 08-03-2022, 21:38:48
    #8
    iPhone SE 2020 ile aynı görünüşe sahip aşırı saçma olmuş gram yenilik yok büyük ihtimal 10.000 TL gibi bir fiyatı olacaktır onun yerine gidip iphone 11 falan almak daha mantıklı.
  • 08-03-2022, 22:10:54
    #9
    Celilzzers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone SE 2020 ile aynı görünüşe sahip aşırı saçma olmuş gram yenilik yok büyük ihtimal 10.000 TL gibi bir fiyatı olacaktır onun yerine gidip iphone 11 falan almak daha mantıklı.
    2 ay önce 11 alacaktım SE için bekledim beklediğime pişman oldum şahsen para ayarlayıp 11 alacağım .