• 06-01-2022, 23:11:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Apple kullanan arkadaşlar en sağlıklı hangisini öneriyorsunuz ? Deji batarya kullansak zararı var mı ? Birçok iPhone grupların da Deji batarya tavsiye ediliyor. Taktırsak kaç yıl götürür gibi soru işaretleri var.
  • 06-01-2022, 23:12:44
    #2
    Yıl götürmüyor çevremde gördüğüm kadarıyla tabi kullanıma göre değişir
    iphone 11, 12 vs kullanıyorsanız orjinalden şaşmayın derim
  • 06-01-2022, 23:13:48
    #3
    orijinal her türlü. aman deyim yan sanayiye bulaşma.
  • 06-01-2022, 23:14:18
    #4
    Telefonunuz ne? Ona göre yorum yapılır. Orjinal her zaman iyidir. Arada ciddi fiyat farkı var. Deji ömrü de orjinal gibi asla olmaz.
  • 06-01-2022, 23:17:03
    #5
    Cihaz pahalı bir cihaz değilse deji derim. Yüksek cihazsa orjinalden şaşmayın. Deji kullandım daha önce gayet iyi fakat şuna dikkat edin cihazınızda face id varsa bilen bir yere yaptırın o ekranı yanlış çıkarınca face id bozuluyor.
  • 06-01-2022, 23:21:37
    #6
    Daha önce bir çok cihazda yan sanayi batarya değişimi yaptım beş para etmezler hocam zaten şuan ülkemizde yan sanayi olarak satılan bataryalar hepsi aynı yerde aynı oranla üretiliyor ve üzerine marka bastırarak satış yapıyorlar yani hepsi aynı 😊. Bütçenizi zorlamayacaksa direk yetkili serviste değişim yaptırın cihazınız eski performansına dönsün.
    Ek olarak yan sanayi bataryaların hepsi şarjda ve kullanımda çok fazla ısınıyorlar ve apple cihazları ısıyı algıladığında işlemci hızını vs yavaşlatıyor ve cihazda ani kasmalar yapmaya başlıyor.
  • 06-01-2022, 23:23:02
    #7
    Vallaha hocam 11 ve sonrası için orjinal takın şahsen daha alt ürünler için deji üst marksı woyax var bende se var 2 kere değğilşim yaptım 1.deji 2.de woyax taktım şahsen orjinal cok pahalı yüksek mahlı iş goruyor
  • 06-01-2022, 23:24:41
    #8
    bütçeniz varsa yetkili serviste orjinal ile değiştirin, bütçe kısıtlı ise deji. bütçeniz daha da kısıtlı ise hiç değiştirmeyin çünkü eskisinden farkı olmaz.
  • 06-01-2022, 23:26:21
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonunuz ne? Ona göre yorum yapılır. Orjinal her zaman iyidir. Arada ciddi fiyat farkı var. Deji ömrü de orjinal gibi asla olmaz.
    Xs hocam